گوگل تایید کرده در حال آزمایش قراردادن Favicons فوآیکونها به تبلیغات متنی گوگل ادز در Serp است.
دارسی بورک، پس از آنکه به صورت اتفاقی در Serp گوگل این ویژگی جدید را مشاهده کرد اسکرینشاتی رو به صورت توییت قرار داد که تایید میکند گوگل در حال اضافه کردن اینویژگی است.
اول اینطور احساس میشد که شاید در گوگل ادز بتوان فوآیکان دلخواه آپلود کرد اما با توجه به آیکان UberEeat میتوان فهمید که مستقیما از وبسایت دریافت میشود.

چرا شبیه به اموجی است؟
شاید این سوال مطرح شود که اوبر چطور از اموجی استفاده کرده؟ در واقع این طرح اموجی نیست و فوآیکان اوبر ایت دقیقا همین طرح است.
جینی ماروین: کارمند بخش تبلیغات گوگل:
این بخشی از سری آزمایشهای کوچ است که به کاربران کمک میکند تا راحتتر برند مرتبط با جستوجویی که انجام دادهاند را در بخش تبلیغات پیدا کنند.
چرا جذاب است؟
همانطور که جین ماروین اشاره کرد این یک استفاده جذاب از عناصر بصری است که به جلب نظر جستوجوگران کمک میکند و احتمالا نرخ تبدیل بیشتری برای بندهای محبوب ایجاد کند.