جان مولر کارمند گوگل آنچه که قبلتر گفته بود را تایید کرد که از نظر ارزش لینکها هیچ تفاوتی بین Nofollow, UGC یا Sponsored نیست و همه آنها یککار انجام میدهند که آن ارسال نکردن هیچ نوع ارزشی از مبدا لینک است.
جان مولر در توییتر گفت: گوگل از Link Attributes ها پشتیبانی میکند اما هر ۳ را برای آن ۱ کاربرد دارد.
کاربر دیگری سوال کرد که اگر قرار است هیچ تفاوتی بین این ۳ نباشد پس چرا ما ۳ نوع اتربیوت داریم؟
در اینجا به نظر میرسد گوگل متوجه شده که باید باهر ۳ آنها به یک شکل برخورد کند به همین خاطر از این پس میتوانید تنها از تگ نوفالو استفاده کنید.