گوگل: هیچ تفاوتی در ارزش سئو لینک‌های Nofollow, UGC یا Sponsored نیست

جان مولر کارمند گوگل آنچه‌ که قبل‌تر گفته بود‌ را تایید کرد که از نظر ارزش لینک‌ها هیچ تفاوتی بین Nofollow, UGC یا Sponsored نیست و همه آن‌ها یک‌کار انجام می‌دهند که آن ارسال نکردن هیچ نوع ارزشی از مبدا لینک است.

جان مولر در توییتر گفت: گوگل از Link Attributes ها پشتیبانی می‌کند اما هر ۳ را برای آن ۱ کاربرد دارد.

کاربر دیگری سوال کرد که اگر قرار است هیچ تفاوتی بین این ۳ نباشد پس چرا ما ۳ نوع اتربیوت داریم؟

در اینجا به نظر میرسد گوگل متوجه شده که باید باهر ۳ آنها به یک شکل برخورد کند به همین خاطر از این پس می‌توانید تنها از تگ نوفالو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید