۳ قابلیت جدید یوتیوب از جمله تگ کردن محصولات در لایو، فیدهای مخصوص پست و قابلیت آپلود مستقیم ویدیوها از موبایل

۳ قابلیت جدید یوتیوب از جمله تگ کردن محصولات در لایو، فیدهای مخصوص پست و قابلیت آپلود مستقیم ویدیوها از موبایل

یوتیوب مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را معرفی کرده است. این به‌روزرسانی‌ها با هدف‌های مانند: کمک به برندها و تولیدکنندگان محتوا برای بهبود نرخ تبدیل، گسترش دسترسی آن‌ها به مخاطبان، و سهولت اشتراک‌گذاری محتوا منتشر شده اند.

این ویژگی‌های جدید عبارتند از:

تگ کردن محصولات در لایو استریم: تولیدکنندگان محتوای YouTube Shopping Affiliate program اکنون می‌توانند محصولات در حال معرفی از فروشگاه‌های همکار را داخل لایو استریم‌ها، ویدیوها و YouTube Shorts تگ کنند.

تگ کردن محصولات در لایو استریم دکمه «خرید» را نمایش داده و راهی واضح‌تر برای خرید ایجاد می‌کند. همچنین تولیدکنندگان محتوا می‌توانند محصولات خاص را پین (سنجاق) کنند تا در طول پخش زنده برجسته شوند.

فیدهای مخصوص پست: یوتیوب یک فید اختصاصی ویژه پست کردن در دیوایس‌های اندروید و iOS راه‌اندازی کرده است. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی دکمه «نمایش همه پست‌ها» یا همان “view all posts” که پست‌هایی از کانال‌ها و پست‌های پیشنهادی مرتبط مورد علاقه کاربر را نشان می‌دهد، به این فید دسترسی پیدا کنند.

آپلود ویدیو و Shorts از موبایل: تولیدکنندگان محتوا اکنون می‌توانند یک فایل را از گالری دستگاه خود انتخاب کنند، روش کسب درآمد مورد نظرشان را تعیین کنند و فرآیند آپلود ویدیوها یا Shorts را مستقیماً از برنامه استودیوی موبایل تکمیل کنند.

۳ قابلیت جدید یوتیوب از جمله تگ کردن محصولات در لایو، فیدهای مخصوص پست و قابلیت آپلود مستقیم ویدیوها از موبایل

چرا این آپدیت‌ها مهم هستند

این ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید می‌توانند به برندها کمک کنند، میزان فروش خود را افزایش دهند، زیرا کار را برای مشتریان بسیار راحت‌تر می‌کند. مشتریان به سادگی می‌توانند محصولاتی را که تبلیغ می‌شوند انتخاب و خریداری کنند. قابلیت استفاده از پست در برنامه موبایل‌ هم راه بسیار مناسبی برای افزایش آگاهی مردم از برندهاست. علاوه بر این ، ساده‌سازی فرآیند آپلود محتوا در موبایل، امکان اشتراک‌گذاری ویدیوها و Shorts به‌ صورت کارآمدتر را برای برندها و تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید