عنوانی که در نتایج گوگل نمایش داده میشود یا همان Meta Title تاثیرگذارترین فاکتور را در سئو دارد و اگر آنرا درست انتخاب کنید بیش از ۱۰ برابر ورودی بیشتری از گوگل دریافت میکنید.
تایتل شما در گوگل مشابه کاور اینستاگرام یا یوتیوب اولین چیزی است که کاربران میبینند و این شانس را خواهید داشت که از رقبای قدیمی و قدرتمند در این فاکتور جلو بزنید.
نتیجهای که ۱۰۰ برابر رشد کرد
محتوای بسیار خوبی که کارفرما در موضوعی که ۱۰۰۰ ایمپرشن داشت منتشر کرده بود اما تنها ۵ کلیک روزانه دریافت میکرد، پس از بررسی محتوا متوجه شدیم که همهچیز آن بسیار خوب نوشته شده بود و تنها ایراد در متاتایتل و متادیسکریپشن آن است.
با بهینه سازی متاتایتل ورودی روزانه از ۵ کلیک به ۶۰۰ کلیک رسید.
بیشتر محتواها و صفحاتی که در سایت خود دارید معمولا خوب هستند و این انتخاب بد متاتایتل است باعث رتبه نگرفتن شما در گوگل میشود.
یک متاتایتل خوب ۱۰۰ برابر ورودی بیشتر از گوگل تولید میکند.
متا تایتل و متادیسکریپشن چقدر تاثیر دارند؟
آمارهایی که برای آنها منتشر میشود معمولا برای زبان انگلیسی است اما طبق آماری که در راهدیجیتال در سالیان مختلف جمعآوری کردهایم آمارها برای ایران به شرح زیر است.
- متاتایتل با ۴۰ درصد تاثیرگذارترین فاکتور سئو بهحساب میآید.
- بیش از ۳۶ درصد سئوکاران دنیا متاتایتل را مهمترین بخش سئو میدانند.
- وبسایتهایی که به صورت گسترده متاتایتلهای خود را اصلاح کردند در کمتر از ۲ ماه ۲۰۰٪ ورودی بیشتری از گوگل گرفتند.
چهچیزی در آموزش متاتایتل فراخواهید گرفت؟
در این آموزش به همراه یکدیگر متاتایتلهای یک وبسایت را اصلاح میکنیم و بیش از ۳۰ روش متاتایتل نویسی راه یاد خواهید گرفت. بعضی از سرفصلها را مشاهده میکنید:
- انواع نوشتن متاتایتل برای زبان فارسی
- چطور متاتایتل بنویسیم که گوگل آن را عوض نکند
- چطور از بیش از حد بهینهسازی متاتایتل جلوگیری کنیم
- آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای تولید متاتایتل
این کارگاه تمام شده است